Here gant al labourerien o stourm hag en harz labour. Ret e vo deomp kas lusk d'ar stourm a-enep politikerezh ar gouarnamant Gall hag e reformoù feuls e pep keñver evit al labourerien! Poent eo ivez soñjal en un emsav kreñv evit an distro sokial : gant harzoù-labour efedus ha padus e-plas an devezhioù o erruout a vare da vare.

Galv a reomp neuze kamareded ha sindikalourien SLB da vanifestiñ evit an devezh-se.

SLB Roazhon a vo war plasenn Ch.de Gaulle (11e) hag SLB Skol-Veur a zaio kuit eus ar skol-veur evit kemer perzh er manifestadeg hollmicherel.

SLB sera présent aux côtés des travailleuses et travailleurs pour la journée de grève et de manifestations du 9 octobre. La mobilisation doit continuer de s'amplifier et d'exprimer notre détermination face à ces réformes anti-sociales que ce gouvernement présente sur tout les fronts. Il est également temps d'envisager un mouvement combatif pour marquer cette rentrée sociale, c'est à dire un mouvement de grève visible plutôt que la grève partielle et inefficace. Nous appelons donc les adhérents et sympathisants à manifester pour cette date.

SLB Roazhon manifestera à 11h (esplanade de Gaulle) et SLB Skol-Veur Roazhon partira de l'Université Rennes 2 pour rejoindre la manifestation interprofessionnelle.